סריקת תמונות היא תהליך שבו אנו לוקחים תמונה מפורמט אחד ומעבירים אותו לפורמט אחר. באמצעות תוכנה או סורק התמונה מועתקת למערכת ומועברת למכשיר השני בפורמט הייעודי לו. כך למשל ניתן יהיה לסרוק תמונות פוטו רגילות למחשב או לתוכנת מחשב מיוחדת לצורך עריכה או פיתוח. ניתן יהיה להשתמש באפליקציות או גאדג'טים מיוחדים כדי לסרוק את התמונות באופן ידני בבית או באופן מקצועי, תוך עריכה מהירה ושיפור החדות שלהן. ניתן יהיה להשתמש באפליקציות מסוימות לא רק לסריקת התמונה ועריכתה אלא גם לשיתוף מהיר שלה ברשתות החברתיות או העלאת התמונות לגיבוי בענן. איך נמצא את הגאדג'טים האלה לסריקת תמונות? הנה כמה טיפים לעשות זאת.

טיפים למציאת גאדג'טים לסריקת תמונות:

היתרון של גאדג'טים ואפליקציות לסריקת תמונות:

מכונות סריקה עשויות לעלות אלפי שקלים ויותר ככל שהמכונה נחשבת למקצועית ומתקדמת יותר. לאלה מכם שרוצים לבצע את הסריקה לבד, לחסוך בעלויות ויכולים גם להסתפק באיכות טובה ולא מעולה של התמונות הסרוקות – יכולים לעשות זאת באמצעות גאדג'טים או אפליקציות שונות. ניתן יהיה לשאת את הגאדג'טים האלה ממקום למקום, הם אינם תופסים שטח אחסון רב (או במקרה של אפליקציות אינן תופסות מקום פיזי כלל) ונוחות מאוד לשימוש.

את התמונות הנסרקות תוכלו להעביר למחשב או לאינטרנט בקלות רבה ובמהירות. כדאי לגבות אותן על דיסקאונקי או הארד דיסק חיצוני וכן לגבות אותן בשירותי אחסון בענן (כמו גוגל דרייב למשל המציע עד 15 GB בחינם) ולהעבירן לתצוגה באמצעות המחשב או הסמארטפון שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *